lørdag den 12. maj 2018

Aftenglæde


Aftenen i går var fyldt med stemning, hygge og god mad.





Amalie havde fødselsdag i går, og selvfølgelig ligger vi gerne hus til både middag og glæde. Specielt når Amalie hverken er vandt til fødselsdage eller gaver.

Min mor og Annelise mødte også gerne op, og pludselig var vi et helt selskab, og stole måtte findes frem fra værelser og gemmer.

Det blev en hyggelig aften, som også gav rum til at en overraskelse endelig må offentliggøres. Det har en vist måtte længe, men jeg skulle lige være helt sikker.

Inde i Amalies mave vokser en lille dreng - måske en lille Oscar. Vi skal møde ham til august, og vi glæder os.


Også selvom jeg et meget kort øjeblik slet ikke følte mig gammel nok, til at blive farmor.





8 kommentarer:

  1. Tillykke med ham og din kommende status som farmor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tine - det er stadig lidt mærkeligt :)

      Slet
  2. Der bliver så spændende {;o)

    SvarSlet
  3. tillykke til den kommende farmor. Jeg blev bedstemor, da jeg var 49, vores søn var 21, det er det bedste jeg har oplevet. Vi var unge og friske og kunne hjælpe, når det var nødvendigt. Idag er vores øjesten 15, er færdig med folkeskolen, og belærer os om skolevalg mm. Vi hr fået et nyt kuld børnebørn, som nu er 3 og 1 år.
    Glæd dig - det er den største glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg på Marianne :)
      Og jeg tænker også at det må være skønt at have overskud til at kunne hjælpe.

      Slet
  4. Tillykke med den glade nyhed, som du måske kendte lidt til i forvejen? Det må være overvældende, men du bliver en fantastisk farmor. Dejligt at I alle glæder jer. kærlig hilsen Evi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Evi. Jeg håber jeg bliver en fantastisk farmor. Og jo, jeg har vidst det længe :)

      Slet