mandag den 30. april 2018

Til hest


Efter den kirkelige del af konfirmationen i fredags, havde jeg tænkt at bruge et par timer på arken. Der var timer at slå ihjel, og en gave der skulle samles.





Jeg havde bare tænkt mig at gå op til stationen, tage toget til Ishøj og gå videre derfra. Men så tilbød min fætter og onkel at køre mig.

Det sagde jeg ikke nej til.

Der er ikke langt fra Greve til Ishøj, så der gik ikke længe, inden vi kunne dreje fra Køge Landevej mod museet i strandkanten.

Ankommet, blev jeg sat af så tæt som muligt på indgangen, inden min fætter vendte karaten og satte kursen stik modsat mod min onkels hjem, hvor de havde timer at bruge inden aftenens festivitas.





Jeg sagde tak for turen, og vi ønskede hinanden god fornøjelse med hver vores gøremål. Inden døren blev smækket, fik min fætter sagt de skønne ord, der sendte mig smågrinende op over broen mod indgangen...


Nå! Men jeg kan se at Pippi Langstrømpe er ankommet!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar