mandag den 5. marts 2018

Begavet


Med hjem fra samtalerne hos Violykke havde jeg flere skønne nye strikkerelaterede gaver.

Sponsorerede gaver.





Desværre ved jeg ikke hvem, der har sponsoreret netop de ting jeg fik med hjem. Jeg har virkelig ingen anelse.

Men det ændrer ikke ved at det er skønne gaver, og jeg er imponeret over at andre har lyst til at være med til at skabe glæde midt i al den anden glæde på en søndag eftermiddag blandt strikkende, snakkende, spisende kvinder.

Tak for det.











Med hjem havde jeg dels den fine blå strikkepose med tilhørende lille pung i samme stof, der træder i stedet for en lomme. Det lille målebånd fulgte også med her.

Dels havde jeg to fed superlækker uld i en farvekomposition, der hedder Gold Rush. Det er netop den type garn, der er så smuk i fed, men som jeg altid bliver i tvivl om skønheden i opstrikket. Jeg er sikker på der findes et perfekt projekt til garnet - som føles afsindigt lækkert - jeg skal bare finde det.

Garnet er fra fibrelya.com og hedder Marbelous Barnabas. Absolut lækkert garn :)

Med hjem havde jeg også et postkort med opskrift på karklude, fra Krea Deluxe. Jeg er ret vild med det økologiske bomuldsgarn fra Krea Deluxe, som jeg har brugt mere end en gang og som udmærker sig ved at være meget blødere end jeg normalt forbinder med bomuld. Jeg fik ikke garn med denne gang, men så må jeg købe det selv.

Og det hæklede mønster fra postkortet, kunne jeg godt finde på at kaste mig over en dag.





Og jeps - jeg har købt tulipaner til vasen.

Det klæder den, synes jeg.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar