mandag den 1. januar 2018

Vi er hoppet ind i det nye år


Lidt forsinket, for vi havde travlt med andet, gik det op for os at midnat var passeret.





Sådan er det tit. Vi er nok i virkeligheden ikke voldsomt imponeret af nytårsaften. Vi kunne lige så godt sove fra den.

Men nu var vi vågne. Og fra altanen så vi stjerner overalt langs hele horisonten. Nogle tættere på end andre. Med Emilies kamera som våben, forsøgte jeg at fange bare et enkelt skud af de mange smukke udfoldelser på himlen.

Jeg er sikker på fotos af fyrværkeri kræver større kendskab til kamera, blænde og indstillinger end jeg ejer. Kun et enkelt ud af temmelig mange er nogenlunde hæderligt.

Men altså det nye år er skudt ind. Ude bliver det ved, vi endte med at gå ind, da tågen fra den megen krudtrøg betød at vi ikke længere kunne se højhusene på den anden side af Roskildevej.

Nu er desserten spist, resten af aftenen forestiller vi os som noget med benene oppe. Helt som den tidligere aften har været.


Et nyt år er begyndt. Det bliver spændende hvad det byder på.





2 kommentarer:

  1. Godt nytår, Pernille! Jeg glæder mig til at hænge på her i det nye år og se, hvad du finder på. Du er SÅ kreativ!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christunte, og godt nytår til dig.
      Glæder mig også til at se hvad jeg finder på - det er nemlig aldrig til at vide :)

      Slet