torsdag den 21. december 2017

Pænt goddag til Abby


Anders er blevet skruk.







Ikke efter små børn, for dem er han helt immun over for - påstår han. Jeg er nu ikke helt sikker. Men over en lille bitte hundehvalp.


Daniel og Amalie kom forbi til mad, snak og et par timers hygge. Med sig havde de Abby. Hun er ganske ny, en blanding af noget småt - jeg kan ikke huske hvad, og jeg er egentlig også ligeglad.

Amalie er hundeejer, og da hun for ikke længe siden måtte sige farvel til sin hund, gik der ikke længe før længslen efter en ny blev for stor. Hun har haft både store og små hunde gennem sit liv, og nu blev det Abby, der rykkede ind og allerede har taget en stor bid af hendes hjerte.

Og altså også af Anders'.





Faktisk må jeg indrømme, at selvom jeg ikke er specielt vild med hunde, kravlede den her lille bandit lidt ind under huden på mig.

Hun er altså sød.





6 kommentarer:

  1. Uhmmm hvor er den sød, den kunne også sagtes få plads hos mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne, hun var ikke til at stå for :)

      Slet
  2. Den er kær, det er farligt med små hundehvalpe, de er ikke til at stå for. Abby er en af den kaliber.

    SvarSlet
  3. Hvor er hun nuttet ;) Jeg er hundemenneske, og har haft flere schæfere og en enkelt labrador, til gengæld er jeg ikke vild med katte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, jeg er mest til katte. Men små hunde kan åbenbart også noget :)

      Slet