mandag den 4. december 2017

Midt i julehemmelighederne


Det er mærkeligt som muligheden for at blogge om strik eller andet kreativt er ligefremt proportionalt med lysten til at blogge.






Mens bunken med julehemmeligheder vokser, får jeg mindre og mindre at skrive om. Og her er det, det mærkelige dukker op - for når jeg kigger gennem de seneste skriverier, er det hverken garn eller andet kreativt, der ligger øverst.

Virkelig mærkeligt.


Jeg kunne jo for eksempel fortælle at udearealerne på skolen vokser og gror. Nu er der ikke længe til den nye legeplads med klatremuligheder, musikinstrumenter, trampoliner og andet skønt lukker op og ender uden for byggepladsindhegningen. Længe ventet, og helt sikkert dømt til hurtig indtagelse.


Eller at min fjerdeklasse i dag vandt en delt andenplads i tegnekonkurrencen i projektet om Lys på Med Ludvig. Ungerne synes det var trist med andenpladsen. Jeg må indrømme, jeg havde frygtet førstepladsen. En fest og en discokugle - hvem skulle have stået for det...?

Nu får de lys.
Lys er godt at have.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar