søndag den 5. november 2017

De skønneste


Søndag er brugt godt, sammen med Sille og Fridoline.

Mere er der vel egentlig ikke at sige om det.









Det blev langt senere end forventet før jeg vendte næsen hjemad, for Fridolines far lavede mad og Silles søster og niece kom forbi og spiste med. Det kunne jeg ikke sige nej til, og med træningscentrets lukketid som eneste deadline, var der god tid til både spisning, snak og hygge.

Træningscentret lukker ikke før klokken ti - jeg nåede det og gik endda derfra mere end en halv time inden lukketid.

Jeg var helt alene, og helt alene besluttede jeg at afprøve plankehelvedet, som jeg mere en gang har overvejet forsøget ud i. En ting er en helt almindelig planke med bøjede arme, men sidelæns, med løftede ben og strakte arme - en ting ad gangen er noget helt andet.

Det var hverken yndefuldt eller graciøst. Jeg var både bedre og dårligere end forventet. Og jeg bliver nødt til at prøve igen. En dag, når jeg igen er helt alene.


Jeg er endnu ikke klar til at dele oplevelsen.

Men jeg kan godt være bange for, at få temmelig ondt i maven i morgen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar