onsdag den 19. juli 2017

Onsdagsmasker


Jeg er hjemme igen, hverdagen er i gang, og hverken strik eller læsning er taget af programmet.















Læse:

I går kunne jeg hente anden del af Outlander-serien "Guldsmed i rav" på biblioteket. Måske derfor blev jeg meget hurtigt færdig med krimien om Vera Stanhope.

Den er i øvrigt god. Og selvom morderen gav sig selv lidt for hurtigt, var der længe flere muligheder. Min eneste anke er den afsindig dårlige oversættelse, eller retter mangel på korrekturlæsning. der mangler ord, der er for mange ord og somme tider giver sætningerne ingen mening.

Det synes jeg gør læseoplevelsen ringe.


Strikke:

Mermaid er fundet frem igen. Den lille kjole er godt på vej - næsten færdig, men Havfruen får lige nu mest opmærksomhed.

Jeg er nået langt, har rundet andet ærmegab og iler mod forkanten.

Snart mangler kun ærmerne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar