fredag den 9. juni 2017

Tradition med et twist


Tre gange er en tradition, og traditionen tro spiste vi sushi - fordi det er min fødselsdag.





Traditionen foreskriver også et grønt område og gerne et tæppe. Helst Søndermarken, men andre steder kan også bruges. Bare der er grønt.

Men her twistede vi lidt i år. Der var lovet regn, så jeg valgte at bestille bord i restauranten, hvorfra vi plejer at hente takeaway. Det er ikke helt så hyggeligt at sidde inden døre, men når selskabet er godt, er opvartning ikke det værste der kan ske.

Vi kunne måske godt have siddet udendørs, men jeg turde ikke satse.

Godt mætte gik vi den lange vej til en omlagt bus. Det var helt rart at bevæge sig efter at have siddet så længe og ris falder altså tungt.





Nu er jeg træt, nærmest tæt på grydeklar. Formiddagens træning kan så småt mærkes i musklerne, og jeg tænker at trætheden måske også har noget med det at gøre.

Det har været en dejlig dag, fyldt med glade smil, børn der beredvilligt uddelte knus til fødselsdagsramte pædagoger og kolleger, der opførte en hel lille dans - bare til ære for mig.

Jeg beder ikke om mere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar