lørdag den 6. maj 2017

Weekendlykke


Weekenden forløber i stille tempo.





Det er skønt med dage uden fart, dage til at lade op, specielt med tanke på den kommende uge. Jeg har valgt det selv, og jeg glæder mig, men jeg ved også at næste uge bliver en lang uge - og det til trods for en kort uge med kun fire dage.

Næste uge skal årets revy stå sin prøve. Der ligger mange uger bag. Sammen med afgangseleverne har jeg skrevet et manuskript, der gør grin med både store og små. Mest lærerstaben, men også lidt dem selv.
 
I næste uge står der øvning på programmet. Jeg har samlet timer, og møder tidligt ind og er med hele ugen. Kun et par timer tirsdag er jeg ikke med. Det er til gengæld teamets lærere, og hvis ellers eleverne gider give den en skalle, er der lagt op til en rigtig god revy.





Jeg har en forestilling om at næste uge bliver der ikke meget tid til blogindlæg. Jeg forestiller mig at sofaen bliver det faste holdepunkt, når arbejdsdagen er slut, og der bliver mulighed for at falde omkuld.

Jeg forestiller mig også det bliver en super spændende og sjov uge.

Men lige nu er der tid til fordybelse. Tid til ingenting, tid til hygge og strik som det passer os.


Måske skal vi også en tur udenfor.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar