onsdag den 5. april 2017

På pindene


Onsdagslegen er stadig i gang. Stadig i min lille verden.

Flodhestene er færdige og mens jeg venter på at lysten til at kaste sig over den fjerde og sidste (i denne omgang... der bliver nok brug for flere som årene går...) har jeg fundet strikkepindene frem.











Strikke:

Jeg strikker Fiona. Størrelse 1 år. Det er til at overskue.


Læse:

Biavlerens Lærling bliver mere og mere hyggelig. Sherlock Holmes og fortælleren, den femtenårige (der nu er blevet atten - eller var det nitten) Mary Russell, er netop ved at starte deres første fælles sag. Noget med en mand, der bliver syg i måneskin.

Den er superhyggelig. Og jeg er træt. Så jeg når ikke så langt ad gangen. Sjældent igennem et helt kapitel. Men de er nu også meget lange...




2 kommentarer:

  1. Jeg er med i legen på min blog :) Synes det er ret sjovt og inspirerende at se hvad I andre har gang i :)

    SvarSlet