onsdag den 19. april 2017

Onsdagsmasker


Det er onsdag, ugen er kort og det er snart weekend. Næste uge venter endnu en kort uge - noget med årets sidste feriedag, som skal afholdes...

Onsdag betyder et kig på den igangværende bog og det igangværende håndarbejde (i mit tilfælde, et af dem, for der er altid flere at vælge mellem...)









Læse:

Jeg er langt over halvvejs i Biavlerens Lærling. Lige nu er den superspændende, Sherlock Holmes har fundet sin ligemand - eller kvinde - og selvom enden nærmer sig, er der lagt op til mere spænding, inden sidste side.

Desværre har jeg læst for langsomt. Biblioteket vil have bogen igen, og jeg kan ikke få lov at genlåne. Jeg har besluttet at betale bøden, for aflevere den inden jeg er færdig, det gider jeg alligevel ikke. 


Hækle:

Jeg er sprunget ud i den sidste og fjerde flodhest i rækken. Den skal være blå. Meget mere er der ikke at sige om den sag.

Ud over at jeg kan konstatere at fire flodheste i træk, ikke betyder at jeg kan sammensætningen af blomster udenad.




3 kommentarer:

  1. Åh nej - tænk hvis du ikke fik afslutningen på bogen !! Du må speedlæse i weekenden :)

    SvarSlet
  2. Og bogen er bestilt på mit bibliotek :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg når nok slutningen, og det er godt biblioteket ligger inde med så mange skønne bøger :)

      Slet