onsdag den 12. april 2017

Onsdagsmasker


Der er gået en uge, og det er blevet tid til en status på læsning og strik.

Bogen er den samme som sidste uge, og strikketøjet er lyserødt. Lyserødt er ellers ikke min foretrukne farve, men somme tider er det, det helt rigtige.











Læse:

Biavlerens Lærling vokser efterhånden som jeg vender siderne. Det er ikke en hæsblæsende historie, faktisk lidt langsom, og alligevel med en vis fart.

Bogen er første del i en serie, men umiddelbart ser resten ikke ud til at være oversat. Det kan være det kommer med tiden. Jeg gider helt sikkert godt læse videre, men jeg tror det er en af den slags bøger, jeg godt kan vente med fortsættelsen af.

Det kan også gå for langsomt.


Strikke:

Jeg skal til barnedåb på søndag. Jeg har allerede gaven på plads, men når nu der er tid, ryger der lidt oveni. I sidste øjeblik. Det med at arbejde bedst under pres...

Jeg strikker ærmer på en Hyphen af Lisa Chemery.

Den er færdig lige om lidt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar