tirsdag den 14. marts 2017

Selfie og portræt


Nogen gange har jeg billeder liggende, som egentlig ikke har nogen historie, men som jeg gerne vil dele.

Mere for min egen skyld, end for andres. Mest fordi min blog ud over alt det den efterhånden indeholder, også er en art dagbog, en optegnelse over mit liv, som det ser ud lige nu, og en fortegnelse, der til tider er god at kigge tilbage i.

Anders skulle bruge et profilbillede, jeg lovede at agere fotograf. Det endte med at det ene billede han selv tog, mens han stod med kameraet i hånden og ventede på at jeg skulle blive klar, blev det bedste.

Jeg skulle ikke bruge et profilbillede, men jeg overvejede muligheden for at skifte, da kameraet efter en aften hos min mor, og en tur gennem Emilies hænder blev tømt.







Jeg bilder mig ind, jeg ikke har mange billeder af mig selv. Det er vist i virkeligheden ikke rigtigt, for med de mange færdige projekter der skal tages billeder af, ender der en del i de virtuelle billedemapper.

Men det er vist rigtig nok, at jeg ikke har mange billeder af Anders.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar