onsdag den 22. februar 2017

Onsdagsstrik


Onsdag er dagen hvor det er tid at dele det igangværende strik og den igangværende bog. Det er ikke noget jeg har fundet på, men en hyggelig lille leg, der leges af mange rundt om i verden.










Strik:

Jeg mangler et projekt. Jeg mangler ikke strik, men jeg mangler det der projekt, der er til at have med i tasken og strikke på ude i verden. Det er på vej - mentalt - men jeg har brug for at afslutte nogen af de projekter jeg for længe siden har søsat, og som ikke egner sig til at blive taget med.

Derfor faldt min søsters ønske om karklude på et tørt sted. Jeg har kigget mit lager af bomuldsgarn igennem. Det er ikke stort for tiden, men der er noget at starte med, og noget som skal bruges til andet først, inden resterne kan blive til klude.

Karklude er ikke det ringeste at have med i tasken, og inden længe er der en bunke som kan sendes ud i verden.  


Læse:

Jeg er godt på vej gennem Arne Dahls Skyggezone.

Historien har bid, og jeg har en fornemmelse af den netop har taget en drejning, der for alvor lukker op for en fortælling, der muligvis ikke er for sarte sjæle.


Se eventuelt her hvad andre læser og strikker




Ingen kommentarer:

Send en kommentar