onsdag den 1. februar 2017

Onsdagsstrik


Det er blevet onsdag. Tid til garn og bøger.


Onsdagsstrik

Onsdagsstrik

Onsdagsstrik

Onsdagsstrik


Strik:

Jeg har fundet kjolen frem, jeg startede i sommers. Bare ærmerne mangler. De gik i stå, da jeg manglede en rundpind i den rigtige størrelse og materiale. Garnet virker ikke på træpinde, jeg virker ikke så godt uden pinde af træ. Men det går fremad.


Læse:

Bye Bye Blackbird af Jesper Stein. Mord og voldtægt i en større sag, der får Axel Steen til at løfte sig fra hashtågerne, som altid være utraditionel, komme på tværs af sytemet og de højere chefer og lige om lidt få weekendbesøg af sin datter. Jeg krydser fingre for at han er der for hende hele weekenden. Men jeg tvivler.

Den er god. Det er en krimi i krimiforstand.


Se eventuelt hvad andre læser og strikker.


2 kommentarer:

  1. Ja det er en god krimi. Hvad farve og garn strikker du i ? Smuk det er den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke det er Lincot fra garnudsalg, farve lilla. De har det vist ikek mere. Blandingen af hør, bomuld og vist også viscose sad fast på træpinde, så jeg måtte investere i metalpinde :)

      Slet