onsdag den 18. januar 2017

Onsdagsstrik


Det er blevet onsdag igen, og tid til at se på dagens strik og læsning.

Ikke meget har ændret sig siden sidste onsdag. I hvert fald ikke på hverken strikke- eller læsefronten.


Onsdagens strik og læsning


Strik:

Jeg strikker stadig på det geilske sjal. Bettina gad bruge tid til at købe mig et nøgle af det lilla-blå-grønne Kauni, jeg har valgt at bruge til det sidste clue. Absolut skønt. Jeg er helt ærligt ikke sikker på et enkelt nøgle er nok. Jeg er heller ikke sikker på om jeg bliver færdig inden den fastsatte deadline.

Helt sikker er jeg på, at jeg nok skal blive færdig.

Det sidste clue handler om vendestrikkede retrillede kiler. Garnet med de lange farveforløb fungerer rigtig godt og selve cluet er en god ide. Det er resten af sjalet som sådan også. Jeg er bare ikke helt sikker på, hvor vild jeg er med de to sat sammen.


Læse:

Jeg læser stadig Lånerne. Lånerne til søs. Lige nu er de fanget på en ø af grene midt i en bæk, efter at have sejlet ned ad bækken i en gammel, og hullet, kedel på jagt efter et nyt sted at bo. På bredden står en mand, som er temmelig opsat på at fange dem, sætte dem i bur og sælge dem til højestbydene.

Det er eventyr, så jeg ved det nok skal ende godt.


Se eventurelt her hvad andre læser og strikker.


4 kommentarer:

  1. Godt det er et eventyr !!!
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, jeg læste færdig i går, og det endte heldigvis godt, men ikke nødvendigvis lykkeligt. Slutningen får jeg vist først i den sidste bog :)

      Slet
  2. Åh - jeg elsker Lånerne! De böger er bare så hyggelige, og når man har läst dem er det lige för man går rundt og kigger efter de små mennesker.

    SvarSlet