onsdag den 11. januar 2017

Masker og bogstaver


Det er blevet onsdag, og dermed tid til legen med det igangværende stykke strik og den igangværende bog.


Masker og Bogstaver


Strik:

Jeg er nået til sidste clue på det Geilske Mysterie. Jeg er ikke helt tilfreds med udfaldet og har planer om at lave lidt om. Lidt er ikke altid lige let, og efter fire genstarter med optrævling til følge, og et pænt stor strikkeprøve, tror jeg, jeg er på rette vej.

Nu mangler bare et ekstra nøgle af det multifarvede, jeg har valgt at strikke af. Jeg troede fejlagtigt at der var rigeligt. Indtil jeg begyndte at regne efter…



Læse:

Jeg blev nostalgisk og gik på biblioteket og lånte hele samlingen af Mary Nortons Lånerne. Alle fire bind. Det er hyggelig og let læsning. Jeg er nået til bind to – Lånerne flytter ud.

Jeg tror aldrig jeg nåede videre end til første bind som barn. Nu er det ikke kun et gensyn, men en helt ny historie, jeg aldrig har hørt færdig.



Se eventuelt her hvad andre læser og strikker


2 kommentarer:

  1. Kender godt Lånerne, men bliver faktisk i tvivl om jeg overhovedet har læst dem...

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, det er hyggeligt uforfalsket eventyr for børn :)

      Slet