søndag den 2. oktober 2016

Jeg hækler


Jeg er udpræget strikker. Jeg kan godt lide at hækle, men jeg vil hellere strikke.

Derfor er det et godt spørgsmål, hvorfor jeg hækler så meget for øjeblikket…

Jeg hækler. Sådan må det være.


Hæklerier


Jeg har strik på pindende. Men ikke strik, jeg ofrer det store på. Så jeg hækler videre.

Jeg hækler kjole, der stadig er godt på vej.

Jeg forsøger mig med tunesisk hækling, som egentlig er meget sjovt, men som jeg også kan mærke aldrig bliver min favorit.

Jeg giver det en chance. Hakker et par puder, og så venter strikken et sted i kulissen.


Hæklerier

Hæklerier


For der er masser af planer om strik.

Og endda noget, der mellem hæklingen blev færdigt.

Mere om det, en anden dag…


4 kommentarer:

  1. Det der tunesisk hækling det blev heller aldrig mig, og hækler da lidt, men må sige strikken er mit kald ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, det er bare sjovt det bliver til så meget hækling lige nu :)

      Slet
  2. Jeg skal nu prøve tunesisk hækling en dag, men ikke lige nu, hvor alt strik/hækling har svære vilkår hos mig. Og dejligt billede, din datter tog af dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, jeg vil gerne prøve alt. Så jeg synes det er en god ide at prøve en dag. Jeg tager mig selv i at tænke, at strukturen vil gøre sig rigtig godt i karklude.
      Og tak :)

      Slet