torsdag den 8. september 2016

Hovedpræmien - eller gaveregn #3


På ethvert bord med gaver eller præmier til uddeling vil der altid være noget, der tiltrækker mere opmærksomhed end andet. Noget mange eller flere umiddelbart gerne vil have, og som kan give længsler hos de fleste.


Gaveregn


På Violykkes gavebodsbord var det den store cellofanindpakkede garngave fra garnpusher.dk. Ikke bare garn i rigelige mængder, men garn i farver der trak i flere af os.

At jeg skulle blive den heldige, havde jeg ikke lige set komme. Det var med både glæde og ærbødighed jeg kunne gribe ud, samle op og lægge ned i det fine net, Violykke havde gjort klar til formålet.

Jeg er temmelig benovet. Det var usandsynlig flot gave. En gave af den slags, der skal blive til noget helt specielt. Noget jeg endnu ikke ved hvad er, men som jeg nok skal finde ud af, og som jeg vil glæde mig over at strikke, når den dag kommer.


Gaveregn

sponsor7


Tusind tak for alle de fine og flotte gaver, der var sponsoreret til arrangementet.

Jeg synes det er vildt, at så mange har lyst til at være med og glæde en lørdag eftermiddag.


6 kommentarer:

  1. Sikke en flot gave - lækre farver, jeg er sikker på, at du kan trylle noget særligt frem af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. marianne, det gælder bare om at finde det helt rigtige :)

      Slet
  2. Lækre farver ! Du skal nok få skabt noget smukt af dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, det kan næsten kun blive smukt :)

      Slet
  3. Det ser søreme rigtig godt ud, sikke smukke farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydert, jeg glæder mig også til at dykke ned i dem :)

      Slet