søndag den 13. marts 2016

Nærmest magisk #2


Det var ikke kun Emilie, der malede en kande, da vi var inde hos Creative Space i vinterferien. Jeg gjorde også.


pernille3

pernille1

pernille2


Og mens Emilies kande er stor nok til at rumme en solid omgang saftevand, limonade eller noget helt andet, er min en hel del mindre, og måske også derfor nemmere at overskue udsmykningen af.

Hvornår eller til hvad den lille kande skal tages i brug, har keg iingen anelse om, men jeg har fundet en plads til den i køkkenet.


pernille4

pernille6

pernille5


Jeg gider godt derind igen. Også selvom jeg egentlig ikke har brug for mere procelæn… Gad vide om det kommende brudepar, der har inviteret til bryllup, et sted Søndenfjords pinselørdag, kunne have brug for en flok bemalede skåle?

Der er så afgjort noget zenagtigt, afstressende og afslappende over at sidde med hvidt keramik og glasur i yndlingsfarver.


farver

prikker

2 kommentarer:

  1. Den er super flot. Og så er der ingen magen til ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, det er næsten det vigtigste :)

      Slet