tirsdag den 5. januar 2016

Hverdagen


Kalmar Slot  - sommerferien

Efter en lang juleferie var det dejligt at komme på arbejde igen. Samtidig er det med en mærkelig fornemmelse, for med kun to arbejdsdage, inden en længere sygemelding, er der ting som skal være i orden.

Alle de småting som jeg er kommet i tanke om i løbet af juleferien. Alle de spørgsmål og afklaringer, der skal tales om og gøres klar, skal klares på kun to dage.

Jeg nåede meget i går. Ikke det hele – men meget.

I dag venter resten.

Og efter en lang juleferie var jeg overraskende træt, da jeg nåede hjem i går. Men sådan er det vist altid.


4 kommentarer:

  1. Jeg vil ønske dig held og lykke, når du skal indlægges. En ting du skal huske, gå ikke på noget tidspunkt med til noget, du ikke bryder dig om. Der er kun dig der ved, hvordan du har det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Garnløkken, det lover jeg.
      Jeg er efterhånden så klar, at de nærmest kan få lov at gøre hvad som helst. Men jeg er også ret sikker på, at jeg ikke har glemt at mærke, hvis noget føles forkert :)

      Slet
  2. Held og lykke med operationen. Glæder mig til at høre fra dig igen på din inspirerende blog. �� Inger

    SvarSlet