torsdag den 10. december 2015

Bagsiden af et koldt photoshoot


Efter photoshoot


Det er efterhånden noget siden vi var nede og tage billeder af den noget afklædte balkjole.

Det var en kold dag, og der gik ikke mange sekunder fra kameraet var slukket til varme trøjer og behageligere sko var fundet frem – medbragt fra tredie sal til jordhøjde med viden om kulden.

Jeg er ved at have styr på julegaverne – og måske derfor også mere tid til computeren.

Jeg savner lidt at blogge, og det er tydeligvis en kunst der skal holdes ved lige. Derfor bare et hurtigt skriv, et hyggeligt billede og et rart gensyn med tasterne.

Og derefter tilbage til de sidste håndlavede julegaver…


Efter photoshoot

4 kommentarer:

  1. Dejlig billede af din datter :) Ja, det at blogge skal holdes ved lige, sådan oplever jeg det også. Når jeg holder pauser, er det meget svært at komme tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, det er sjovt der er sådan. Jeg har oplevet det før, så jeg vidste det jo sådan set godt. Alligevel kommer det bag på mig :)

      Slet