onsdag den 16. september 2015

Tilbageblik


Jeg har ryddet op og smidt ud. Jeg fandt det jeg søgte.

Og burde nok fortsætte oprydningen. Der er stadig både skuffer og skabe, der kunne trænge til en omgang.


Indsejlingen til Oslo - for mange år siden


Jeg fandt også en gammel CD. Sådan en fra dengang usbstik ikke var almen eje. Sådan en man brændte ting og sager på, når noget skulle gemmes. Den her indeholdt billeder.

Forholdsvis få og afsindig dårlige billeder fra en forlængst glemt weekend til Oslo og tilbage for mindst ti år siden. Billeder som rejsekammeraten tog, brændte på CD’en og gav mig til evig eje.

Sådan en flok billeder, der trods uskarphed, rystelser og mørke alligevel er sjove at se på. Jeg gemmer CD’en lidt endnu. I hvert fald så længe computere endnu indeholder CDdrev, og hygger mig lidt over hvor ung jeg så ud. Husker tilbage på en hyggelig weekend, og et besøg i Oslo der også indeholdt Vigelandsparken (eller Frognerparken) og de mange smukke skulpturer, som jeg aldrig tror jeg vil blive træt af at besøge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar