torsdag den 14. maj 2015

Tro, håb og kærlighed


Altertavlen i Næstelsø Kirke, hvor Victoria blev konfirmeret, er sendt til restaurering.


konfirmation5 

I nichen der ellers dækkes af den noget større tavle, har årets konfirmander malet og udsmykket en midlertidig altertavle.

Jeg ved det ikke, men jeg er sikker på det kan tilskrives præsten, der konfirmerede Victoria.

Jeg synes det er en fantastisk ide. Og jeg synes det er en ualmindelig fantastisk præst.

Hun får i den grad vist hvor hun tror på ungerne, hvor meget hun vil dem og hvor meget hun har at give.


farver60

prikker

2 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan et initiativ. Jeg har oplevet det samme i vores kirke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, så er det måske bare sådan noget man gør. Jeg synes stadig det er en god ide :)

      Slet