onsdag den 31. december 2014

Jeg holder meget af sne


Sneen er væk. Vi vågnede i morges til et gråt og trist syn efter dage med hvidt, snedækket og eventyragtigt. Specielt i søndags, da Emilie og jeg gik hjem i mørket efter julehygge hos min mor, var det smukt.


Sne

Sne


Det var stjerneklart, sneen faldt tæt og alt det hvide lyste op i mørket. Vi var helt hvide inden vi nåede hjem og måtte ryste alle de yderste beklædningsdele, ud af døren til opgangen inden vi tog turen op ad trappen.

Men nu er det væk, og selvom jeg synes det er smukt, indrømmer jeg gerne, at det er noget nemmere at bevæge sig rundt på cykel uden.

2 kommentarer:

  1. Sneen giver et magisk skær, men er også lidt besværlig :-) Godt nytår til dig og tak for dine blogindlæg. Ser frem til at følge dig i 2015

    SvarSlet