torsdag den 20. november 2014

Aftenmøder


Mine aftner foregår for en stor dels vedkommende i sofahjørnet for øjeblikket. Mine sene aftner, for inden aftenerne bliver sene, står der ofte alt muligt andet på programmet.


Træer fra Emilie


I aftes havde vi fælles personalemøde for både lærere og pædagoger. Jeg kan godt lide de møder, måske specielt fordi det er det eneste tidspunkt vi har tid til at ses. Ses, ikke så meget snakke. Et stort problem er nemlig at planlægge teammøder, og netop det emne var i fokus for aftenens snak.

Det er en vigtig snak, der i første omgang handlede om ideer. Ideerne skal behandles af den nedsatte tænketank, inden vi igen skal tale og der siden skal tages nogen beslutninger. I første omgang er alle enige om at teamsamtaler er vigtige. Det er et godt udgangspunkt.

I aften er der foredrag på programmet og fredag pakker jeg mig sammen og tager på seminar med skolebestyrelsen. Jeg har hørt det skulle være godt – eller at det plejer at være godt. Noget med lækker inkvartering, god mad, fri bar og spændende indlæg. Jeg tror jeg er træt, når jeg rammer dørtærsklen lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar