tirsdag den 9. september 2014

Når teknikken dør


Min mobiltelefon har gennem efterhånden lang tid forsøgt at gøre mig klart at den ikke holder meget længere. Nu går den vist ikke længere.


Nedsmeltning


Den lagde ud med at påstå der ikke var strøm på. Og dø midt i ingenting. Det holdt den heldigvis op med.

Derpå havde den en periode hvor den genstartede i tid og utide. Gerne midt i en samtale. Eller når nogen ringede, med det resultat at jeg ikke nåede at se hvem, og den afgjort ikke ville dele via opkaldslisten, når der igen var kontakt.

Nu har den fundet på nyt. Den nægter ganske simpelt at anerkende indkomne sms'er.. eller den tager gerne imod. Den glemmer bare de allerede er ankommet. Og lukker samme besked indenfor igen og igen og igen og igen og.....


Nedsmeltning


I morges vågnede jeg til hundrede fem og halvfjerds sms'er, der var indløbet i løbet af natten. De hundrede og fem og halvfjerds var fordelt over de samme tre. To fra Anders og en enkelt fra Emilie.

Emilies er den mest retvisende.


Nedsmeltning


I aften må jeg vist hellere tjekke op på en opdatering af apparatet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar