fredag den 25. juli 2014

På feriens sidste dag


Malmø - juli 2014


Ferien er forsvundet inden jeg nåede at blinke. På mandag begynder arbejdet igen. Ikke hverdagen, for der er stadig ferie for skolebørnene, og det betyder sommerferieåbent i SFO'en og en hel anden måde at være på arbejde.

Jeg glæder mig, også selvom jeg sagtens kunne bruge mere tid på ferie. Jeg har nået meget, jeg har set meget, det har været dejlige dage. Alligevel har jeg også følt mig en smule påvirket at travlhed og lige om lidt tager Emilie til Sorø.

Der er meget, der skal nåes inden sådan et ophold, men vi har styr på det, pigebarnet glæder sig og sommerfuglene begynder så småt at indfinde sig - hos både barn og voksne.


Malmø - juli 2014


I Malmø findes der mange smukke gavlmalerier. Langs gågaden er en del gamle reklamer for for længst svunde husholdningsartikler. Andre steder kan man støde på to som dem her - ved en lille plads og lige ved siden af hinanden.

2 kommentarer:

  1. Det bliver så spænden for Emilie - et godt år venter forude. :-)
    Meget smukke gavlmalerier. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina jeg tror det bliver så godt :)

      Slet