torsdag den 12. juni 2014

Nu med lange lister


Tirsdag skød fjorten dage med fuld fart i gang. Ingen stille opstart, bare derudaf i ren hektisitet. Jeg vidste det godt, var forberedet og glæder mig til to uger grænsende til stress.


Blomster fra min mor


Der er altid mange arrangementer i juni. Og maj. Når de mange traditioner toppes af et kæmpearrangement, kan det ikke undgåes at vi skal løbe stærkt. Vi gør det med et smil, og det skal nok blive godt.

Og med hektiske dage kan weekenden godt gå hen og blive hellig. Altså ingen aftaler i førstkommende weekend. Det er planlagt for længe siden. Sådan må det være, og det passer mig ganske fint.


Hav en god torsdag.. Jeg vil løbe ud i den :)

2 kommentarer:

  1. Jamen, så god løbetur da ;-) Jeg er spændt på at se, hvad det Kirsten Kapur sjal udvikler sig til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Strikkeheksen, jeg er også spændt på sjalet. Det kan jo nærmest blive til hvad som helst :)

      Slet