onsdag den 16. april 2014

Feriedoven


Jeg gider ingenting i dag


ledning1

ledning2


Jeg har klippet bunkevis papir, men jeg gider ikke folde det.

Jeg har kigget på vasketøjet og ladet det ligge i kruven.

Ledningen til glaspendlerne, der skal give lys over spisebordet, ligger ubrugt hen.

Jeg har skrevet en indkøbsliste, men kan ikke tage mig sammen til at komme udenfor døren.

Min nakke gør ondt - jeg burde stille mig op ad væggen og lave øvelser.

Jeg har printet ansøgninger til gennemlæsning, men kan ikke finde motivationen.

Jeg er sulten, men når jeg åbner køleskabet gider jeg ikke spise noget af det der er derinde.


Povl Kjøllers gamle sang om ingenting at gide runger i mit hovede.

Jeg har fri og jeg gider ingenting.

Emilie er på arbejde. Anders er på arbejde. Jeg laver ingenting.


ledning3


Aftensmaden burde være mit job... men uden indkøb...

Jeg må hellere tage mig sammen....

prikker

4 kommentarer:

  1. Jeg tænker det er sundt !!! Du har altid gang i 1000000000 ting og nu har du FRI.
    Nyd det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, jeg er ikke god til slet ikke at lave noget.. Det er også noget at læse, men ikke engang det gad jeg :)
      Men nu er der købt ind og lavet mad og spist og siddet lidt i sofaen hånd i hånd med Anders.

      Slet
  2. Haha, nu har jeg den på hjernen resten af dagen, ren nostalgi fra båndoptageren i 90erne.

    - Anne

    SvarSlet