fredag den 24. januar 2014

Nu med ben


Når jeg strikker mysteries, strikker jeg som regel dagens clue på dagen. Der er sjældent mere strik, end det kan lade sig gøre og jeg e altid spændt på hvor det bærer hen.


TTL Mystery Sock 2014 - clue #2

TTL Mystery Sock 2014 - clue #2


Et par strømper består ikke af mange masker, og skåret over i fem dele er der heller ikke mange pinde i hver del. Alligevel har jeg svært ved at finde tid til strømpestrikningen (eller bare strik) i øjeblikket.

Derfor var det først i dag med ekstra tid til strik og sofa, at jeg fik færdiggjort benene, som jeg har haft mønster til siden i tirsdags.

På min vej ud fik jeg også taget billeder og nu venter jeg spændt på fortsættelsen, som gerne skulle dukke op onsdag.


TTL Mystery Sock 2014 - clue #2


Jeg tror de bliver fine. Om ikke andet udvidder de miin samling af tynde strømper. Sådan nogle er jeg generelt ikke god til at få strikket ellers. Men delt i flere dele går det som en leg.

Måske jeg finde mig nogle flere mystiske strømper...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar