mandag den 20. januar 2014

Morgentanker


Jeg starter mandag langsomt. Siger farvel til mine bofæller, laver the og finder et tæppe mens jeg læser lidt. Jeg laver morgenmad, hører nyhederne i baggrunden og tager glad imod endnu et afsnit af Ysoldas mystiske sjal.


En hurtig opstregning...


Et afsnit jeg ikke umiddelbart kan finde hovede og hale i. Jeg finder et stykke papir og tegner, for at få forståelsen af mulighederne. Jeg vil helst ikke vente og se billeder inden jeg går i gang. Jeg vil helst vælge uden andres indblanden.

Der er stor forskellighed i de to muligheder. Det ene er fyldt med vendepinde og giver umiddelbart en endnu mere anderledes facon til en allerede utraitionel form på et sjal. En facon jeg ikke lige her og nu kan finde hverken hovede eller hale i. Det andet er langt mere traditionelt og en smule kedeligt. Huller i lige rækker, der blot udvidder i samme facon som tidligere.

Jeg er jo egentlig ikke i tvivl.

4 kommentarer:

  1. Jeg tror du er til vende pinde ???

    SvarSlet
  2. Det lyder som endnu et spændende projekt du har gang i Pernille. Jeg glæder mig til at se det færdigt. :-)
    Håber du nød din stille mandag morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød Catarina :)
      Og projektet - jeg kan slet ikke gætte hvor det er på vej hen.

      Slet