torsdag den 3. oktober 2013

Det blev det ikke mindre mystisk af


Denne uges del af det Westknitske sjal, slap ikke mystikken.


Westknit Mystery Shawl 2013 - clue #3

Westknit Mystery Shawl 2013 - clue #3


Den trekantede form, jeg umiddelbart tænkte manglede en halvdel, blev blot endnu længere på den eksisterende halvdel.

Samtidig blev antallet af åbne masker hele vejen rundt større, mens min frygt for en Icordaflukning vokser med. Icords er fine og skal det være, så bliver det også. Det tager bare uendelig lang tid.

Ugens clue var til gengæld hurtigt overstået. Mens første uge gav mulighed for at bruge noget i retning af en trediedel af den samlede garnmængde, har anden og tredie del tilsammen langt fra nået samme mængde.


Westknit Mystery Shawl 2013 - clue #3

Westknit Mystery Shawl 2013 - clue #3


Altså er der en del garn tilbage til morgendagens mulighed for færdiggørelse.

Og tro mig - jeg er spændt.

prikker

2 kommentarer:

  1. Wow, det bliver spændende! Gode farver, du har valgt - som altid!
    Mange hilsener fra en daglig læser
    Susan
    Bruxelles

    SvarSlet
    Svar
    1. Susan jeg er rigtig meget i tvivl. Jeg har modtaget sidste del, men jeg er ikke helt tilfreds med udviklingen.. jeg har voldsomt lyst til at gøre noget andet... Måske.
      Nu får det lige lov at ligge, mens jeg tænker :)

      Slet