søndag den 14. april 2013

Tæt tåge


Søndag vågner jeg til tåge. Den står tæt. Helt hen til kanten af altanen.

Jeg føler mig indrammet i min egen lille verden. Det har jeg det fint med.


Tågen ligger tungt og eventyragtigt


Tågen ligger tungt og eventyragtigt


Lørdag var stille, uden de store udsving. Søndag forventes at følge efter i samme stil. Det har jeg det også fint med.

Vi har mad i køleskabet. Vi har planer om brunch i en noget andet stil end den traditionelle. Bare lidt men godt. Noget lækkert, noget mættende, noget let og nemt. Det kunne godt blive en fast søndagstradition.

Jeg gider godt. Spørgsmålet er i højere grad om jeg gør det.

I dag gør vi.

I dag fortsætter i lørdagens spor.

Stille og uden de store udsving.

4 kommentarer:

  1. Her startede søndagen også med tåge og dis, men nu er solen ved at bryde igennem så jeg tro søndagen bliver smuk og lige til at indtage. God søndag til dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, det blev i hvert fald en dejlig søndag, også selvom solen ikke rigtig slog igennem her :)

      Slet
  2. Sädan en söndagsbrunch er slet ikke sä därlig en tradition :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så absolut ret lækkert, Annemette :)

      Slet