fredag den 22. februar 2013

Puff og så var fredagen også væk


Det er vildt så hurtigt ugen er gået. Dagene er løbet i en hast der er kommet noget bag på mig.


Ferie


Meget er nået. Ikke så meget, som jeg troede inden ferien. Men sådan er det ofte med mine ferier.

Blogget kan jeg ikke prale med at have gjort. Til gengæld er regnfrakken ved at ligne en frakke. Der mangler ikke meget. nærmest kun de allersidste mest tidskrævende detaljer. Om den så holder vand, må vi vente på regn til at afprøve. Men mon ikke det skulle være muligt inden for en overskuelig periode.

Jeg har strikket, jeg har malet. Jeg har set venner, veninder, familie, været på bytur med Emilie og i teatret med min mor og Annelise. Jeg har hygget, spist god mad, været alt for længe oppe, og mærkværdigvis også stået langt tidligere op end forventet.


Ferie


Jeg har haft en dejlig uge, og selvom jeg gerne fortsatte en uge mere, kan jeg også mærke en begyndende glæde mod næste uge med tilbagetoget til arbejdslivet.

Men først venter weekenden. Der er stadig to dage, der kan fyldes som jeg har lyst. I morgen har jeg planer, der strækker sig over det meste af dagen. Søndag derimod, ligger stadig ganske åben og klar til hvad som helst.

8 kommentarer:


  1. Det lyder til i har haft en dejlig ferie, og du har da näet en hel del pä sädan en uge ;-)

    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har vi Annemette, og det har været dejligt :)

      Slet
  2. Dejligt når man brænder for sit arbejde - det er guld værd!
    Men nyd nu weekendens rolige tid først. :-)

    SvarSlet
  3. Lige en ferie efter mit hovede. Du har nemlig lavet alt det som gør glad i maven. God weekend og hyg dig. :-)

    SvarSlet
  4. Synes du har nået ganske meget på bare een uges ferie !
    Synes det må være så dejligt, at længes efter sit arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Losarinas mor, jeg synes tit at når det bliver listet op, bliver det til mere end jeg regnede med.
      Til gengæld har den almindelige husholdning ikke fået meget opmærksomhed, og det er oftere det, der ser ud af noget :)

      Slet