fredag den 8. februar 2013

Aftentid med indlagt leg


Der var ikke nogen fest til mig i aften. Det var helt i orden, jeg havde det fint med at tage hjem.


Februar 2013


Jeg er sikker på de andre har haft en dejlig aften. Sammen med en masse glade forældre og børn.

Det var bestemt også værd at tage hjem. For hjemme ventede en gave. Fra Anders. En gave, der kunne indtages med det samme og straks tages i brug.

Nyt legetøj. Af den skønne og gode slags. Af den slags man ikke kan få for meget at. Er der nogen der siger.

Så jeg har leget. Efter at have knuset og kysset tak. Det er nemlig også vigtigt.


Februar 2013


Hvad det er? Og billeder? Det må vente til lyset i morgen.

4 kommentarer:

  1. Skønt du fik en aften hjemme. Men altså, du kan skisme da ikke fortælle du fik en gave og så sige at det viser og fortæller du først i morgen. Er du klar over hvor lang tid der er til i morgen. :-)))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, jeg var sikker på, at der var nogen, der ville gætte det :)

      Slet
  2. Jamen, nu er det morgen !!! Vi vil se :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Losarinas mor, jeg er ikke så hurtig. Men nu er billederne taget :)

      Slet