mandag den 28. januar 2013

Om lidt går jeg i seng


I går aftes var jeg pludselig så tæt på en afgørende del af Anders' sweater. Og det kunne jeg ikke sidde overhørrig. Faktisk blev jeg lige nødt til at blive færdig.


Januar 2013


Altså kunne Anders beundre, inden han styrtede ud af døren i morges, og prøve, da han kom hjem.

Med en prøvning blev det hurtigt klart at en hætte vil være langt mere velkommen end den forventede krave.

Jeg kunne så til gengæld konstatere at det der med tæt på er relativt.. I hvert fald blev klokken noget over tre, inden jeg lå i min seng. I nat.


Sjovt nok er det først nu, længe efter jeg er kommet hjem, jeg for alvor mærker de manglende timer på langs.

Mens Emilie har okkuperet computeren, og hørt/læst Skammerens Datter, er jeg næsten færdig med foer og hanke til den lille taske, der snart skal have en ny ejermand.

Og mens jeg nu har tvunget hende væk fra dyret for en kort bemærkning, sidder hun nu og klager over at slutningen er nær og det er alt for spændende ikke at kunne høre videre.

Lige om lidt får hun lov at fortsætte. Jeg vil finde min dyne og drømme sødt om tåen til de hemmelige strømper, der gerne skulle vente på mig, når jeg vågner i morgen.

Indtil da ligger de klar og parat til de sidste omgange.


TTL Mystery sock 2013

2 kommentarer:

  1. Kan skisme godt forstå at du er træt med så lidt søvn. Men jeg kender det godt selv. Pludselig løber tiden og man kan og vil ikke lække tingene fra sig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, det var skønt at kunne kravle under dynen, og nu er jeg klar til endnu en dag. Frisk og veludhvilet :)

      Slet