torsdag den 15. november 2012

Symaskineleg


Det gode ved at sy alting på samme tid med samlebåndsteknikker er, at lige pludselig er det hele færdigt. Nærmest på en gang.

Nu ligger en pæn bunke små projektposer i stil med dem, jeg lavede for længe siden, og siden har brugt til alt muligt.


Små hyggelige poser


Mængden blev bestemt af min samling af små broderier, jeg har lavet gennem tiden. Specielt de små strømpegarnbroderier, der var sjove at lave, er gode at se brugt til noget.

Der ligger stadig en mindre bunke, der mangler sidste trin. De bliver nok færdige i morgen. Eller en anden dag.

Symaskinelegen er ved at være slut.

Det er fint med mig. For andet presser på.


Små hyggelige poser

5 kommentarer:

  1. Super flot taske, især med broderiet og alle farverne og mønstrene blandet sammen. Kh Ch:-)rlotte

    SvarSlet
  2. Tusind tak Charlotte, jeg synes det er sjovt at lege med farver :)

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Super fede tasker du bare sådan lige har lavet - ja hvem der bare kunne det - er rigtig god til at sy - hvis jeg bare har mønster at gå efter - men at bare tegne /klippe ud i det fri går slet ikke her i huset - kan jeg så da bare sige øv & være rigtig misunderlig på disse fede tasker du så bare lige laver a´mas af - må da bare være så fedt at kunne...
    Mvh. Ulla

    SvarSlet
  4. Tusind tak Fru Olsen. Jeg startede også med et mønster. Men indrømmet - for mig er det mest vejledende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA endnu gang må være fedt at bare kunne lige se sådan en og så ellers bare syr derud af... Kan jeg også med noget tøj jeg syr ;-) ha en god weekend, Mvh. Ulla

      Slet