fredag den 12. oktober 2012

Mod mørket


Åh, som jeg synes det er svært at komme op om morgenen i denne tid. Når uret ringer, er det mørkt udenfor, og mine øjne vil under ingen omstændigheder se lys.


Oktober 2012


Jeg kan ikke forestille mig, at det har noget at gør med, at jeg synes det er svært at komme tidligt i seng for øjeblikket.
- Alt for meget spændende holder mig oppe.

Jeg kan heller ikke forestille mig, at det har noget at gøre med, at det være svært at lukke bogen, som jeg altid lige skal læse nogen sider i, når jeg så først er kommet i seng.


Det må være mørket...

2 kommentarer:

  1. Glæd dig, der er kun to uger samt to dage til, vi går over til normaltid, så bliver det tidligere lyst om morgen. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil glæde mig Tine - også selvom jeg ikke slipper helt udenom mørket :)

    SvarSlet