mandag den 29. oktober 2012

Husholdningsgøremål


Formiddagen er brugt godt - og ansvarligt. Det er ellers ikke fordi jeg gider, jeg vil langt hellere sidde og klippe i papir, folde stjerner eller lege med perler.


Travle guldsmede engang i sommers


Men altså, man kan også nå et punkt, hvor det bliver svært at lukke øjnene for den voksende opvask, eller vasketøjet, der bare breder sig.

Så køkkenet skinner.. Lidt i hvert fald, vasketøjet er lagt sammen... en bunke venter stadig på strygejernet, sengetøjet er skiftet og orcideerne trækker vand.


Travle guldsmede engang i sommers


Nu synes jeg det er i orden at sidde helt stille i ti minutter, inden jeg er nødt til at trælkke mig op og tage på arbejde. Hvis jeg overkommer det, må jeg hellere tage de tomme flasker og genbrugsglas med, når jeg går.

I dag venter bolsjer. Jeg bliver stadig helt smadret oven på sådan en omgang, så en sms er sendt af sted mod Anders, med melding om, at det der aftensmad - det står jeg ikke for...


Travle guldsmede engang i sommers


God mandag.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du god !
    Jeg sidder her og hænger, når både løbetur og rengøring venter. Og det bliver sørme mørkere og mørkere ...

    SvarSlet
  2. Tak Losarinas mor. Jeg følte mig også meget god :)

    SvarSlet