lørdag den 25. august 2012

Weekendplaner


Lørdag er ofte dage i langsomt tempo. I dag er vi oppe. Og i gang.

Der bades og stryges. Der pakkes og gøres klar.

Victoria har fødselsdag. I dag. Hun har nået den svimle alder af elleve år.


Ved Rubinsøen, august 2012


Ved Rubinsøen, august 2012


Der skal spises boller og guffes kage. Der skal hygges og snakkes og forhåbentlig gå en tur eller to. Der skal helt sikkert også strikkes. På den mødrende Leftie, når nu hun sidder ved siden af.

Men først skal vi ud af døren, og finde toget til Næstved, hvor min far står parat til at hente både tre generationer af kvinder. Både min mor og Annelise og min far sætter helt sikkert næsen hjemad når dagen er ved at være slut. Emilie og jeg bliver, til en weekend med min søster og alle hendes.

Anders lader vi blive hjemme. Det er bedst for ham, og dermed bedst for os. Han holder af aleneheden, og jeg vil glæde mig til hjemkomstgensynet.

God weekend til jer alle.


Ved Rubinsøen, august 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar