søndag den 12. august 2012

Endelig


Vi har holdt photoshoot igen i dag.

Sent i aftes nåede jeg enden på den lange aflukningsrække og et opskyld og en tur i tørretumbleren senere er Stephen West sjalet færdigt.

Det er blevet stort. Større end jeg havde forventet. Men stort set som jeg havde forestillet.


Oplæg


Emilie stod model, og mens jeg lagde op til overbliksbilleder, kaprede hun kameraet og beviste min andel i arbejdet.

Nu mangler sortering af et utal af billeder. En sammenskrivning af mine modifikationer er helt sikkert også ønsket. Både på dansk og engelsk.

Jeg orker ikke helt nu. Måske senere. Måske først i morgen.

8 kommentarer:

  1. Jeg synes din udgave er superflot! Meget mere harmonisk end originalen!

    Smukt, Pernille! Og god fornøjelse med sammenskrivningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lea, jeg er temmelig tilfreds med min færdige version :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind, tusind tak, DiSign-Keramik :)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak, Christunte, og det skal nok blive brugt :)

      Slet