fredag den 8. juni 2012

Fredag tegner godt


Udenfor regner det. Lidt. Ikke noget nogen bliver våde af.


Altanen, juni 2012


Bag de grå skyer er solen ved at få magten, og jeg håber det bliver ved. Jeg ved godt der meldes om regn, men jeg håber alligevel.

I aften er dagen for den årlige overnatning. I telte. Ved grillpladsen.  Der skal helst være nogenlunde regnfrit, så der er fri adgang til at grille mad mad over bål, sidde rundt om bålet og endelig den traditionelle skumfidusristning over gløderne.

Jeg håber stadig. Hos dmi ser der lovende ud. Og jeg har været nede og finde soveposer og liggeunderlag frem.

Det bliver en lang dag. Jeg er allerede træt. Eller måske ikke udsovet.

Jeg tror godt, jeg kan snige mig til en time eller halvanden under dynen, før det for alvor er nødvendigt at finde frem og pakke sammen.

I dagens anden ende vil de timer være givet god ud.

Det ved jeg.

Af erfaring.

7 kommentarer:

  1. God fornøjelse med overnatning, skumfiduser og grillmad..lyder hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, jeg har svært ved at tro, det ikke bliver bliver hyggeligt :)

      Slet
  2. Beundrer altså din ildhu og glæde ved dit arbejde :-)

    SvarSlet
  3. Jeg beundrer altså din ildhu og glæde ved dit arbejde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Miri.
      Somme tider er jeg ikke helt så ihærdig, men det skriver jeg jo ikke om :)

      Slet
  4. Tillykke med fødselsdagen! Håber, denbliver rigtig skøn

    SvarSlet
  5. Tusind tak Christunte. Jeg har i hvert fald tænkt mig, at det bliver en god dag :)

    SvarSlet