fredag den 24. februar 2012

Skuddag


Det er den 24. februar i dag. Skuddag. Dagen hvor kvinderne har lov at fri. Det kan jeg ikke stå overhørrigt.

Jeg er stadig ikke helt sikker på hvordan. Jeg er ret sikker på at få en kurv. Og jeg er temmelig sikker på, at de tolv par silkehandsker eller tolv BH'er, jeg har ladet mig fortælle de i nutiden kan konverteres til, aldrig vil dukke op.


Heartfelt rings


På den anden side.

Skal det gøres, skal det gøres ordentligt.

Så jeg har ringe. Satser på røde roser. Sommerfugle i maven. Og en diffus plan om at møde ham på volden, når han er på vej hjem fra arbejde... Altså snart...

krydser I fingre for mig?

7 kommentarer:

  1. Uuh, det lyder spændende. Held og lykke, uanset, hvordan det går.
    Eva

    SvarSlet
  2. Held og lykke...det skal sagtens gå :)

    SvarSlet
  3. Nåh hvaaaad - total gåsehud her :)

    SvarSlet
  4. Ja, selvfølgelig gør jeg det. :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for al støtten. Det varmer :)

    SvarSlet
  6. For søren.... wauw!!! Jeg håber, at alt gik, som du håbede. :-)

    SvarSlet