søndag den 2. oktober 2011

Varme hen mod efteråret


Det er efterhånden et par uger siden pulsvarmerne til Anders blev færdige.


Flammer


Men så blev de væk – som i helt forsvundet, kun for at dukke op på Ungersvendens hænder. Af flere grunde, troede han de var til ham, hvorfor jeg ikke kunne finde dem.

Hurtigere end hurtigt blev de inddraget, og af et par omgange sat på Anders’ hænder til fotoshoot.

De sidste timer har jeg siddet med næsen i computeren og mine noter, i et forsøg på en opskrift. Jeg tror den er ved at være der, selvom der stadig mangler afpudsning. Til gengæld har jeg glemt alt om det der mad-noget, med det resultat at to fugleungeagtige skabninger nu står og skriger efter mad.

Jeg tror det er i dag, vi henter forsyninger hos den lokale pizzasmed…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar