torsdag den 22. september 2011

Tit tit


For længe siden blev jeg nysgerrig og ville se hvad det der Kreative Mosterprojekt var for noget. For rigtigt at kunne se, oprettede jeg en profil, og fik siden aldrig rigtigt gjort noget ved det.


Tit-tit


Tanken er god, og der er mange gode tiltag derinde. Jeg indrømmer blankt, at der ikke kommer meget fra mig. Da jeg blev bedt om at have mindst tre billeder af kreativiteter, fulgte jeg opråbet, og lagde billeder ud, men jeg har ikke fulgt op, og jeg har heller ikke rigtigt fulgt med.

Det er egentlig ærgeligt, for ideen er god.

Når jeg ikke fulgte med, gik det heller ikke op for mig, at der var skudt en konkurrence i gang mellem alle dem med mindst tre billeder. At jeg vandt, var også ved at gå hen over hovedet på mig. Men takket være mailbokse, der opfanger henvendelser, blev jeg alligevel oplyst.

Derfor er jeg nu den lykkelige ejer at en lille Tit-tit, der sidder i en kasse og kigger ud på omverdenen. Selvom den er er en lille smule uhyggelig, er den også rigtig fin. Tænkt at have siddet og modeleret sådan et lille væsen.

Men, og der et men. Jeg føler mig ikke som fuldgyldigt medlem af den Kreative mosters Klub. Jeg følger ikke op og jeg følger ikke med. Jeg sidder lidt med følelsen af, at jeg skulle have takket nej, at jeg ikke fortjener sådan en gestus.

Nu er den her, og jeg lover at passe godt på den, og finde det helt rigtige sted for den at bo. Tusind tak :)


Tit-tit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar