mandag den 22. august 2011

Det første salg


Den lille sorte


Somme tider passer kalenderen og min mor kommer forbi om formiddagen. De er hyggelige de formiddage.

I dag passede alting og mellem alle samtaleemnerne var også snak om flettede og foldede tasker. Jeg er ikke så hurtig, men efterhånden er lageret fyldt, billederne taget og de sidste detaljer ved at være på plads, inden jeg vil åbne dørene til en lille butik og salg af yndighederne.

Jeg havde ni tasker, der var tiltænkt salgsvinduet. Nu har jeg otte, for min mor tog den ene i forvaring. Nu er den hendes og jeg er ret sikker på, at hun bliver glad for den.

Tasken var en af de tidlige jeg lavde med henblik på salg. Det var også en af dem, der gav inspiration til mange af de elementer jeg har implementeret i de senere, jeg har lavet.

Sorte og hvide detaljer fra dameblade, sammen med tekster fra en thailandsk avis. Det er ikke helt forkert, når min mor siger, det er som at give sine børn fra sig. Jeg tror nu på, den rammer rette hylde.


Og så kan I ellers få alle de billeder, der var tilltænkt amio.


Den lille sorte


Den lille sorte


Den lille sorte

5 kommentarer:

  1. Hvor er den flot lavet, så gennemført. Håber du får et godt salg:-)

    SvarSlet
  2. Tak Trillemor, det håber jeg også :)

    Jeg er også ret stolt af den, Christunte :)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig, rigtig flot og en dejlig detalje med den thailandske avis

    SvarSlet
  4. Lydert, jeg synes aviser giver rigtig gode detaljer og binder det hele godt sammen :)

    SvarSlet