søndag den 17. juli 2011

Det kunne de godt have sagt…


hertil og ikke længere


Den fine dug har nået et foreløbig klimaks. Jeg er løbet tør for garn…

Jeg var egentlig ret sikker og en hurtig sammenligning viste sig også at holde stik. Jeg har købt det første, det bedste dengang jeg lagde ud. Helt almindeligt hæklegarn af den slags Superbedst i Centret udbyder. Jeg ved de har det oppe på hylden.

Sammenligningen foregik med det nøgle jeg har stående og bruger til sammensyning af de flettede tasker – det er hæklegarn nemlig også rigtig godt til. Men det nøgle jeg har stående er råhvidt og ikke kridhvidt.

En hurtig beslutning fik mig ud af døren, op på cyklen, gennem regnvejret og mod Centret, kun for at konstatere at alting er lukket, ikke et øje at øjne og søndagen gået i gang.

Hjemme og gennemblødt, synes jeg nok de kunne have fortalt mig at der er lukket om søndagen… Men som Anders så sødt påpegede, så er jeg den, der har været vågen længst, og derfor burde vide det. Det vidste jeg også, jeg havde bare glemt det i øjeblikkets rus efter mere strik.

Det kunne de nu godt have sagt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar