mandag den 13. juni 2011

Fødselsdag


Lørdagens fødselsdag indeholdt alt det jeg gerne ville have. Hygge, dejlige mennesker, sol og gæster der blev til langt ud på natten. Aldrig har jeg følt mig så overvældet, både af glæde og gaver og alting.


sommer på græsset


Karinas dejlige blomster minder mig stadig om dagen og jeg aer stadig på gavesamlingen, der næsten indeholdt alle mine ønsker og lidt til. Det jeg ikke fik, er det mulighed for, for et par gengangere giver mulighed for andet, når hverdagen igen falder ind og byttemuligheder åbnes. Et enkelt glemt ønske blev der også mulighed for, da Nina jeg jeg  hen ad aftenen lige skulle runde nettet og kigge efter opskrift påp Emilies kjole, som yndlingskusinen kiggede langt efter.

Ikke et eneste billede fik jeg taget. heldigvi har Henriette overbragt sine og jeg håber min far måske også har nogen, jeg kan få.

I dag er der langt mere energi over feltet og oprydningen der stort set er klaret, når nok omkring de sidste krampetrækninger inden dagen er omme.


Karinas smukke buket

2 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke fra mig :0)
    Det lyder som den helt perfekte fødselsdag.
    God aften ☺

    SvarSlet
  2. Tak Kari, for mig var det en helt perfekt dag :)

    SvarSlet